mBot robotak ekartzen duen plaka aztertuz hasiko gara:
Gidak
mBlock interfacea ezagutu, programa baten atalak banatu eta bloke garrantzitsuenak zeintzuk diren ikusiko dugu.
Mbot robotaren oinarrizko itxura muntatuko dugu, hau da, kotxe bat izango balitz bezala.
Scratch Jr, Scratch aplikazioaren adaptazio bat da. Honi esker 5 urtetik aurrerako aurrek jolasten duten bitartean, programazioaren munduan lehen urratsak eman ahal izango dituzte.
Plaka hau USB bidez ordenagailuan konektatuta, xagua edo teklatua bezala identifikatuko du ordenagailuak.
Scratch-ek eskeintzen digun 'Arkatza' ataleko blokeekin eszenan marrazkiak egin ditzakegu pertsonaiaren mugimenduez baliatuz.
Scratch-eko eszenan dauden objektuak mugitzeko oinarrizko blokeak ezagutuko ditugu tutorial honetan.
Atzeko irudia aldatzea ohiko gauza bat da, eszenatoki desberdinak prestatzeko, adibidez: kalea, parkea, etxe barrua… gure argazkiak edo irudi propioak marrazteko aukera ere badugu.